Tuesday 3 March 2015

APA KELEBIHAN MENYERTAI PERNIAGAAN RENEW INSURANS KENDERAAN & RENEW ROAD TAX????

Siapa yang tak nak sekiranya saya katakan anda boleh menjadi salah satu ejen sah RENEW INSURANS KENDERAAN & RENEW ROAD TAX ni..?

Berikut adalah kelebihan menjadi ahli yang sah (setelah membuat bayaran RM69) untuk
RENEW INSURANS KENDERAAN & RENEW ROAD TAX :-



Kebaikan menyertai program RENEW INSURANS KENDERAAN & RENEW ROAD TAX ini adalah selain kita boleh mendapatkan pulangan modal , kita juga boleh mendapatan komisyen/ keuntungan.

DI samping itu,kebaikan yang kita dapat adalah :-

a) kad Touch & Go yang mempunyai isian semula RM69.00
b) mendapat PA untuk kematian RM50,000 dan hospitalization hanya RM100.
c) liputan kepada kenderaan tersebut sekiranya menghadapi masalah kenderaan.

Keahlian hatuslah atau WAJiB RENEW keahlian setiap tahun. Ini bermakna tahun kedua naya membayar RM49 sahaja kerana RM20 isian kad Touch&Go tidak perli diberikan lagi.

Sekiranya ada di antara anda atau anda sendiri sudah atau mahu mengikuti program RENEW INSURANS KENDERAAN & RENEW ROAD TAX,, anda akan diberikan insurans sepanjang tempoh diinsuranskan (insured) terutama ketika bekerja, outstation atau kerja lebih masa (overtime). Apa tawaran yang diberikan oleh syarikat insurans yang bekerjasama dengan kita seperti Etika Takaful, RHB Insurans dan Kurnia Insurans dan akan ada lagi yang datang.   


kalau syarikat-syarikat besar insurans  pun nampak kelebihan kami, percaya kami, anda bila lagi? Meh sini eosk ye.. Terima kasih.



9 comments: